スポンサーサイト

(--------)


YATTAMAN

(2008-01-14)
Yattaman(ヤッターマン)started today.
Yattaman is an animation. I watched it when I was a kid. But I didn’t like Tatsunoko Production which was producing Yattaman, so I haven’t watched it too much.

Yattaman is sort of comedy. Three evil characters were really charming.

I watched it today. And I was very surprised. The designer of robot is Ohkochi Kunio. He is very famous of Gundam. I didn’t know the designer is the same parson.
That’s why the robots in this story are cool!!!

By the way, the story was boring. I changed the channel soon.
I hope many kids like Yattaman, anyway.
スポンサーサイト


コメントの投稿

非公開コメント

こんにちは~。
ほんと懐かしいカンジでした。
でも、実は、タイムボカンの方が私は好きなのでしたぁ。

こんにちは~
うちもみんなで楽しみましたよ~
親が大興奮なので若干子供がひいていましたが
懐かしい言葉(おしおきだべぇ~とか!)が
たくさん聞けて嬉しかったです!!
プロフィール

てつパパ

Author:てつパパ
回来了

最近の記事
最近のコメント
お気に入りのページ
月別アーカイブ
カテゴリー
ブログ内検索
